fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 21:49

Tänker inte vara trött imorgon på morgonen.

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 21:31

Sverige spelar fotboll mot något litet lag? Vet inte vad motståndarna heter. Sitter och kollar på fotboll med tända sverigeljus. Heja Sverige som leder med 4-0. Lite konstig ändå tycker jag, andra laget har också gjort två mål (fast på fel mål). Tycker synd om dom, Sverige borde spara på sig så att dom klarar sig fler matcher.


Fotbollsproffset har talat, och bloggat.  

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 20:16

 

Jag kan dansa magdans, iaf lite. Inte så bra att jag kan vara med på en uppvisning, absolut inte så duktig. För ca 3-4 år sedan var Carro & jag på fest, vi fick lära oss litegrann. När vi umgicks så kunde vi testa lite då och då, och vi var väl inte så dåliga på det. Hade glömt bort det, det var för några veckor sedan jag såg något youtube klipp då dom dansade igen. Då kom jag ihåg, jag kan också! Så jag dansar magdans här hemma när jag inte bloggar.   

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 16:41

Nu är jag hemma igen. Sjukt att jag är så trött på morgonen fast jag får sömn, undra vilken zoombie jag kommer vara i vinter.

Vill nog inte veta hur trött jag kommer vara då!


Min pappa har fått mitt schema så vet inte riktigt när William och Joel kommer. Längtar verkligen. Har lite planer för hösten. Funderar på att åka till Sthlm någon helg, men vet inte när. Morfar behöver färg till båten som finns i Norge. Så får se om jag kan planera något... Kanske ska till Uddevalla en söndag också, kanske blir gbg någon helg? Skulle vara trevligt.


Hmm,,

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards