fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Fanny Svensson - 1 september 2010 21:14

Swedbank vill inte fungera. Ska läsa av elmätaren idag och om lägga in. Kommer inte kunna skaffa efaktura då jag inte kan logga in så jag ska ringa Swedbank klockan 9 imorgon.

Om jag får avgift för jag inte betalt i tid så får Swedbank ta det tycker jag.   

Dom klarar inte ens att skicka sms till mig då startpaketet var färdigt att hämta i Strömstad så fick ringa flera gånger och fråga. Dom erbjöd sig inte om att ringa upp då det var färdigt. Börjar känna att jag har gjort mitt på Swedbank...

Av Fanny Svensson - 1 september 2010 09:15

Jag har ätit frukost. Ska göra mig iordning, för att åka in till Sverige. Får skjuts till bussen av min underbara hyresvärd!    Ska bli roligt om allt går bra. Först blir det en buss från Sarpsborg Quality Hotell till Strömstad och i Strömstad måste jag byta till Skee bussen. Där ska jag hämta bilen, sen åker jag till banken då jag fått bilen


Kanske åker direkt till jobbet vid tre det får jag se.


  En gammal bild från stugan.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards