fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 27 augusti 2010 22:02

Hur kommer det att gå för han...? Jag undrar om han väljer att bli fattig och gå till Milan? Eller om han blir kvar i Barcelona... Hade jag varit han så hade jag gått ner i lön och byt till Milan. Inte för att jag känner han eller så, men han verkar ha en hel del problem i Barcelona.


  

Av Fanny Svensson - 27 augusti 2010 19:43

Tillbaka till bloggandet igen, blev ingen lång pause för mig inte. Är på bättre humör nu. Var lite less på jobbet förut idag, men nu är det över för det är fredag = helg!!!


Kan man vara på dåligt humör då man har en ledig helg och ska åka in till Strömstad? Sjukt skönt att vara ledig, ännu skönare att ha blivit frisk.  

Hoppas jag inte måste klä av mig naken den här gången då jag ska besöka Sweden. Tror att jag ska börja ta betalt för det, alltså för att klä av mig naken.


Just ja, får inte glömma antibiotikan idag. Måste äta upp den så att jag blir helt frisk.   


 


Av Fanny Svensson - 27 augusti 2010 18:26

när jag vaknade imorse. Är tyvärr inte det längre. Allmänt less bara. Ska inte blogga då och förstöra er fina fredagskväll.  


Imorgon blir det Strömstad och återkommer direkt då humöret blir lite bättre.


Puss!

Av Fanny Svensson - 27 augusti 2010 09:15

 

Saknar mitt långa hår. Tror jag ska klippa mig och få bort det solblekta blonda håret, sedan skaffa en hårförlängning. Jag gillar långt hår på tjejer, vissa passar i lite kortare jag gillar att variera hårlängd. Har bestämt mig för att försöka få tillbaka min naturliga hårfärg som ingen har sett röken av på 10 år. Tragiskt men tyvärr sant.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards