fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 24 augusti 2010 21:10

dagens mående: sjuk som vanligt
dagens borde: köpa godis
dagens frisyr: utsläppt välborstat
dagens smink: inget smink
dagens klädsel: inga kläder
dagens materiella vill ha: underkläder, skor och k***r
dagens fundering: när blir lilla jag frisk?
dagens tråkigaste: att jag är sjuk
dagens beroende: strömmen
dagens superlängtan: sol och bad, men inga jobbiga säljare!
dagens bok: tre sekunder

dagens att göra: laga mat, ligga i sängen och koppla ihop slimmo
dagens låt: dj khaled - we takin over (tänkte tillbaka på Carro & mig då vi var små)

Av Fanny Svensson - 24 augusti 2010 13:50

Filip och Fredrik, sjukt underhållande! Speciellt om man gillar hästar...


Av Fanny Svensson - 24 augusti 2010 12:00

Sommar Listan 2010.

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? yes, flyttade till Norge för att arbeta.
2. Ångrar du det? inte än.
3. Har du varit full i sommar? ja, riktigt full på gatufesten!
4. Har du pussat någon i sommar? ja!
5. Isåfall vem? min pojkvän
6. Badade du mycket? nä, var inte tillräckligt varmt, varken i vattnet eller luften. På Filippinerna bada jag flera timmar om dagen.
7. Rökte du?
8. Snusade du? nä, tjejer ska inte snusa!!
9. Förlorade du någon vän? näe, flyttade ifrån alla, men jag har kvar dom...
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? sean banan, nej jag vet faktiskt inte...
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? förra sommaren hade jag ingen semester, eller en vecka i juli då jag var på Öland. Helt underbar vecka, fast jobbade 155 timmar den månaden så var väl ingen riktig semester ändå den där månaden?
12. Grillade du mycket i sommar? nja, skulle ha grillat mer.
13. Åkte du vattenskidor? nä, men ring.
14. Blev du tillsammans med någon?
15. Fick du någon ny kompis i sommar? njaa...
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? vet inte, kanske! det är isåfall om jag får vara frisk...  
17. Har du druckit tills du spytt? mm...
18. Sårat någon? ja tyvärr...
19. Förlorat en vän? nej
20.Träffat nya människor? jadå
21. Kysst en främling? nej
22. Tagit droger?  nej, är mot droger!
23. Haft en sommarflört? nej
24. Gråtit? ja
25. Skrattat tills du kissat på dig? kanske sommaren för 19 år sedan, men inte den här sommaren. Sorry!
26. Tältat?
27. Varit vaken en hel natt? nä, jag går och lägger mig elva och går upp åtta nio varje dag. Blir mycket piggare då.
28. Solat? näe, det gick inte för det fanns ingen sol i Sverige. Igår fanns den för första gången, men vill inte sola då jag har feber.
29.  Badat? njaa... Lite.
30.  Haft ett förhållande? ja
31.  Gjort dig riktigt illa? Gjort magen riktigt illa, hade campylobacter bakterier.
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? näe
33.  Läst en bok? flera böcker!
34.  Skickat fel sms med flit? varför ska man göra det?
36.  Näckat? nu näckar jag!! igår näcka jag nästan...
37.  Solat naken? näe
38.  Fått utegångsförbud? jag är 20 år, vem skulle ge mig utegångsförbud?
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? yes
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41.  Varit i slagsmål?  nej, eller...? på gatufesten försökte en tjej rycka min väska, hon lyckades inte på första försöket. då hon testar igen och då sparkar jag henne "diskret" på hennes ben. så blev man av med henne, hon lär ha varit hög som ett hus som stod kvar och försökte igen...
42.  Pussat någon utav samma kön?
44.  Kysst någon i regnet? ja
45.  Kysst någon i skogen ? ja
46.  Kysst någon du inte borde?
47.  Tappat rösten?
48.  varit på festival?
49.  Gått upp i vikt? gick ner 3-4 kg i början av sommarn som jag ätit ikapp nu.
50.  Gått ner i vikt?-
51.  Brännt dig?  ja, på kranen här hemma. den blir jättevarm då man spolar varmvatten.
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ja
53.  Varit utomlands? Filippinerna och Sverige!   
54.  Gjort ett bra köp? gör alltid bra köp!
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? näe, tyvärr.
56.  haft skadeglädje? ja haha!
57.  Sovit under bar himmel? nä, men tänkte göra det i töcksfors. tur att jag inte gjorde det då det var det värsta åskväder jag varit med om...
58.  Vad kommer du sakna mest? att slippa frysa, på vintern fryser man nästan ihjäl.
59.  Har du sommarjobbat? aa, började ju jobba den 26 juli.
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? ja

Av Fanny Svensson - 24 augusti 2010 11:30

Less på att vara hemma nu. Okej, igår hade jag tyckt det varit mycket skönare att inte åkt över gränsen utan bara leggat kvar i sängen.
Hade hemlängtan hela dagen. Nu har jag en längtan tillbaka till jobbet. Febern börjar gå ner då jag börjat med antibiotika.


Är strömavbrott här nu också, tur nog har jag en fullt
laddad dator. Teven dog, klockradion dog, nu är strömmen redan tillbaka!

Nice!

Jag blev lite orolig. Kollade ju på teven om folk som bodde inne i en klippa. Väldigt intressant faktiskt. Har bara svt1 och svt2 som är
svenska kanaler här. Bättre med svensk tv än ingen svensk tv alls. Eller?

  När jag var gulhårig!  

Av Fanny Svensson - 24 augusti 2010 08:06

Nyss vaknat, ska ringa och sjukanmäla mig alldeles strax. Imorgon har jag varit hemma i en vecka, idag har jag haft feber i en vecka. Började med antibiotika igårkväll så nu hoppas jag på bättring!   


Får se om jag tar en sovpause nu...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards