fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

; TÅGLUFFA I EUROPA

Av Fanny Svensson - 18 augusti 2010 14:45

 

Jag är sugen på att tågluffa. Har kollat runt en del på internet på det. Skulle köpa ett interrail-kort ta ett tåg som går vart som helst och utforska den staden, då jag är färdig gör jag likadant. Skulle förstås läsa på lite om städer i Europa innan jag åkte, så jag hade delmål. Just att kunna åka runt fritt gillar jag. Gjorde det då jag reste runt på FIlippinerna tidigare i år, fast då med flyg och buss. På bussarna fick man ett halvt säte man skulle trängas på i 5 timmar. Inte så mysigt i värmen.


Tåg tror jag mer på, just för att jag är rädd då dom kör som dårar i trafiken i utlandet. Skulle aldrig kunna slappna av på en buss tillräckligt mycket, och jag har blivit flygrädd. Så tågluffa är nog något som skulle passa mig väldigt bra.


Prag, Budapest, Amsterdam, Rom, Neapel, någon mysig stad i Schweiz då jag bara varit i Alperna där. Ja finns hur mycket som helst jag vill se ute i Europa, om man tågluffar i en månad då får man se mycket. Berlin skulle jag också vilja se. Verkar helt fantastiskt att tågluffa, något man ska göra då man är ung!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards