fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 16 augusti 2010 10:35

 

Sjukt fina modeller! Riktigt fina kroppar, ge mig en ny kropp gud! Dags att börja träna mer, inte bara cykla till jobbet? Tror det efter att ha sett den här bilden.


Ska göra dagens armhävningar nu också!   Kom på det efter att ha sett den här bilden!   

Av Fanny Svensson - 16 augusti 2010 10:21

Ändrat lite på bloggen, med färger och så. Tänkte byta bild också, skadar ju aldrig.    Gillar att göra om, kanske lite för ofta? Kommer sluta göra om då jag är nöjd. Ibland är det svårt att bli helt nöjd, alltid är det något jag vill förbättra.


Gick bra på skatteeaten förut idag, får skattekortet inom en vecka. Så dom får väl hålla nästa lön inne, så lönen efter det kommer att bli fet (hoppas jag)!!

Jag kommer att få tillbaka för att jag skattat för mycket, och att dom har klantat sig. Dom gjorde om lite i min timelist så förlorade jag en halvtimme. Spelar ingen roll hur mycket det handlar om, jag jobbar inte gratis! Tänker inte ta något sånt längre, isåfall säger jag upp mig...


Blir lite orolig bara, för mot mamma hade dom klantat sig bra mycket också... Och för att dom gjorde fel och betalade ut för lite i lön så kan dom inte ge ut det för i juni nästa år, inte så schysst... Jaja,det löser sig alltid på ett eller annat sätt.

Av Fanny Svensson - 16 augusti 2010 09:58

Tihi! Något jag bara måste se, tror ni att den här filmen är bra?   

Av Fanny Svensson - 16 augusti 2010 08:59

Blev uppdragen ur sängen för 45 minuter sedan, ätit frukost. Ska borsta tänderna sen bär det åt skatteetaten. Ska fixa skattekort, vill ha det på en gång. Tänker då inte vänta 4 veckor som på personnummeret.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards