fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 23:04

Så hann jag med ett blogginlägg till idag, sjukt grym jag har blivit på att uppdatera!

Kanske för jag inte har så mycket annat att göra då jag är ledig...


Har i alla fall set en till film idag, The Bounty Hunter. Den var lite seg, men det gör inget. Var rolig film, hände dock inte så mycket. Det var ett par som hade skiljt sig, och man förstod vad som skulle hända hela tiden... Ja ni förstår?


Den var 110 minuter, dom hade lätt kunnat korta ner den 30 minuter. Då kanske den hade varit bättre. Inget jag skulle tipsa någon annan att se, känns lite som bortkastad tid. Jennifer Aniston var med och det är ett plus från min sida.   


 

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 20:50

Igår kollade jag på Sex and the City 2, bättre sent än aldrig!  Jag har följt serien, kollat på varje avsnitt, sett båda filmerna nu också. Jag är besatt av dom, och jag tyckte att den var bra. Kanske inte det bästa som har gjorts, men absolut inte sämsta. Fast det var ett tag sedan jag kollade på SATC, jag kanske kom i ett tillstånd då jag bara kände "ååååhhh, vad jag vill se mer av satc!"

Jag vet inte, men se filmen om du gillar satc, annars låt bli!   

 

Ska se någon film snart, ska bli mysigt.


Får se om jag bloggar senare ikväll?

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 20:25

Idag var jag på fotboll för första gången i Norge, tempot där var som arbetstempot i Norge. Lite besviken blev jag, trodde dom skulle vara bra. Nu var det så illa så att gifarna hade slagit dom...


     

Det var i alla fall över 10 000 personer där, men tyckte synd om Fredrikstad då det gällde deras fans.


Sarpsborg lyckades på något konstigt sätt få in bollen i mål den 85 minuten. Jag förstår inte hur, för inget av lagen hade varit ens i närheten av mål.


När Sarpsborg gör mål reser sig minst 1000 personer och går hem. Tyckte sjukt synd om Fredrikstad som lag, fansen drar då det går dåligt... I förlängningen gör i alla fall Fredrikstad ett mål, så rätt att dom som gick inte fick se det!


Tyckte 1-1 blev ett rättvist resultat. Önskar att Fredrikstad får en bättre klack, och att 10 åriga killar slutar peka fingret åt domaren.


Hade en fet tant i 60 års åldern bakom mig som kasta ner korvpapper på mig, hade jag haft en läsk hade jag inte tvekat att hällt den över henne. Sa inget ens, allt var så pinsamt. Synd att det går ut över laget bara. Ska jag se dom spela igen tänker jag inte sitta med Fredrikstads-klacken i alla fall!!!

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 12:46

 

Skulle kolla på den här filmen London River, får göra det senare istället kvaliten var inte den bästa. Så får väl hitta någon bättre version av den?


 

Kollade på en annan film istället Edge of darkness och den var grym. Jag var jätte rädd stundvis, men sjukt bra var den. Jag gillar inte pang-pang, men i den här filmen kändes det så rätt. Svårt att förklara, kolla på den du också!   

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 10:16

 

Kollat på filmen Humpday i 30 minuter, sen slog jag av för det var så dålig. Skådespelarna också. Klarar ni av mer än 30 minuter så gör ni det bra.Det var allt jag hade att säga om filmen.


Har sorterat färdigt papper, och kört igång en tvättmaskin. Så ska kolla på en till film nu, hoppas den är bättre!

Av Fanny Svensson - 15 augusti 2010 09:11

Igår somnade jag nog runt 23, vaknade vid 7 av mig själv. Helt sjukt vad pigg jag har blivit då jag fått ett normalt arbetsschema.   


Gick upp och gjorde armhävningar för jag hade sån energi. Har nyss ätit frukost och ska sortera lite papper nu. I eftermiddag blir det derby, Fredrikstad möter Sarpsborg i fotboll. Ska bli spännande då jag aldrig sett något av lagen spela förut!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards