fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Jag har haft tur idag, om man tänke på vilken dag det är.

Av Fanny Svensson - 13 augusti 2010 20:30

Pappa voltade med släp, fredagen den 13, som tur var så klarade han sig bra. Nio eller tio månader senare var det fredagen den 13 och då kraschade jag hans bil då jag skulle hämta en kompis. Det gick bra, var tvungen att åka ambulans till sjukhuset för jag var i chocktillstånd... Var på sjukhuset i 4½ timmar, först var dom orolig för om jag skulle ha inre blödningar. Jag mådde fint och hade bestämt mig att jag skulle gå ut på krogen, ävwn fast jag krockat. Sa jag och att jag inte hade tid att stanna kvar på sjukhuset. Haha, sjukt pinsamt!


Idag har jag åkt bil men klarat mig, är allvarligt rädd för fredagen den 13. Var inte det förut, men har blivit det efter lite olyckor. Ska ringa familjen imorgon och checka hur det är med dom.


Hitills har det inte hänt mig något mer än att jag såg en stor skalbagge på ca 2-3 cm, men han är död nu!  


Sjukt äckliga kryp i Norge om man jämför med i Sveige, fast det är värt att bo i Norge då jag såg lönen idag...  Vet inte hur jag ska kunna flytta tillbaka till Sverige om jag ska vara helt ärlig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards