fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 9 augusti 2010 20:18

Läst bloggar är vad jag har gjort sista timmen, har målat på tånaglarna med ett gammalt nagellack som fick slängas efter använding. Ska måla på dom andra naglarna också. Så skönt att ha ett jobb då man får ha nagellack, det fick jag inte ha på mitt förra jobb..   


Nu blir det att fika bollar, ska även ringa Sverige och kolla hur min familj mår. Inte så att man ringer varje dag nu när man lämnat Sverige. Ska skaffa kontantkort här i Norge så jag kan sätta igång att ringa hem oftare. Känns som jag inte vill förlora kontakten med dom hemma, och det lär jag göra om jag inte skaffar kontantkort här...


Ska kolla runt lite vad som är billigast om man ska ringa till Sverige.

Av Fanny Svensson - 9 augusti 2010 19:02

 

Jag blek och hemsk, kommer nog bli sådär snart om vädret fortsätter som det har gjort. Inte haft en enda dag vi kunnat ligga ute och sola i Norge. Är hösten här? Jag trodde inte att sommaren bara var 3 veckor. Jag trodde 2½ månad, med regn varannan dag... Ja nåt sånt?


Är riktigt trött varje morgon då jag ska gå upp på morgonen. Hur kommer det då bli i höst när det är kolsvart ute? Funderar lite på ljusterapi, någon som har testat det?

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards