fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 8 augusti 2010 21:34

 

Idag har jag bakat norska bollar. Blev lyckat, det är fikabröd fyllda med t ex russin eller choklad. Idag blev det russin, ska testa något annat recept nästa gång för det stämde inte riktigt och då delar jag med mig av det här!  


Har städat fint här idag också, annars har jag inte gjort så mye mer! Fixat mig för nya arbetsveckan som börjar imorgon. Veckorna går sjukt snabbt här, snart kommer jag att ha cash så jag kan åka ut i Europa och tågluffa. Har bestämt mig för att jag vill se mer av Europa! 


Malaysia vill jag också besöka, men då måste jag först glömma bort hur sjuk jag blev på Filippinerna.  Fast då det blir vinter här så kommer det gå nog rätt så fort att glömma bort. 35 grader och sol varje dag är inte fel.


Nu ska jag lägga mig och sova så att jag ens kan tjäna in några pengar på jobbet imorgon..  




Av Fanny Svensson - 8 augusti 2010 11:52

Suttit på förmiddagen och gjort tester från jobbet. Det låter tråkigt, men det var bra. Fick veta lite om rättigheter, hälsa och säkerhet osv..


Nu blir det att städa upp här och sedan gå ut på tur. Jag har kommit in i den norska kulturen. Allt är stängt här på söndagar, det man ska göra är att tanka bilen då bensinpriserna är som lägst, tjaa annars finns det inte så mycket annat att göra än att utforska den fina naturen!


Igår var vi i ett köpcentrum utanför Strömstad, det hette Nordby. Jag kommer åka dit och köpa julklappar men inte tidigare än det!! Folk tacklades och försökte köra över varandra med kundvagnarna. Norrmännen är galna!


Åkte istället till Svinesund och handla, mycket lugnare där!


Nu ska jag ta hand om tvätten.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards