fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2010 21:01

         

Alla bilder är från: http://skogenfoto.se

Fotograf: Björn Lundberg

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2010 18:23

Jag är så sjukt trött. Har klarat mycket stress på McDonalds, men idag på kundservice vet jag inte var det tog vägen. Det var en annan stress, man kunde inte springa för att få bort problemen. Man satt där och skulle välja rätt program då man inte kunde tillräckligt och samtidigt ska man hjälpa kunden som har spårat ur totalt!


Hoppas det blir bättre imorgon, och senare i veckan. Annars vet jag inte vad jag tar mig till...


Nog om mitt jobb liv, klarade mig ihelgen behövde aldrig åka till Sverige för att handla mat. Blir på lördag istället, ska köpa hem så att jag kan baka bollar. Det är sjukt gott fikabröd, fyllt med russin eller choklad. Man väljer själv!  


Ska passa på och träffa min kära mor innan hon flyttar hem för gott till Sverige?


Ni får ursäkta mig för stavfel, jag har jätte svårt då jag skriver på norska på jobbet. Eller försöker med hjälp av Googles översättning. 

 

Gammal bild på mig, tänkte lägga ut några nya bilder här på mig ikväll.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards