fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 1 augusti 2010

-

Av Fanny Svensson - 1 augusti 2010 20:16

Haft en sjukt lugn helg och det har varit skönt. Igår var jag och köpte lite saker, cykelhjälm och en ny lampa att ha brevid sängen. Köpte även hem goda bollar, som jag ska börja baka själv snart. :)


Idag har jag inte gjort så mycket, lagade lite mat så jag har och så har jag rensat halsband och sånt. Kunde kasta ut en påse med stumpbyxor så jag får plats med mina kläder. Har lite problem med det just nu...   


Imorgon har vi prov på jobbet, så jag ska väl läsa igenom allt en gång. För vill inte göra om det och man måste ha 80% på det. Är lite nervis, men det blir värre på tisdag då jag ska sitta i telefon själv och inte förstå språket...

Nej, jag har lärt mig väldigt mycket på en vecka. Problemet är ju att alla har olika dialekter. Så nu är det väl dags att börja plugga.

Av Fanny Svensson - 1 augusti 2010 10:42

Är då inte lång i Sverige / Norge. Tur att jag åkte till Filippinerna i våras, annars hade jag inte varit nöjd med min semester. Det var fint väder i 3 veckor i Sverige. Och är hösten redan på väg? Kul sommar. Nej, jag flyttar mer söderrut då jag blir äldre. :)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards