fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Fanny Svensson - 29 juli 2010 19:35

Vet fortfarande inte hur jag ska betala mina räkningar. Inte för att jag har några än, eller hyran som ska vara inne den första. Föra över från Swedbank kostar 100 kr, så det känns onödigt och på ICA- banken kostade det 150 kr.


Jaja, vet inte hur det blir. Läst massa norska bloggar och kommit fram till att alla svenska är så sjukt mycket bättre. Ta åt er!   


Har inte alls mycket att göra här, skriv vad er blogg heter så läser jag den gärna!  Jag har tagit internet av hyresvärden tills jag skaffar eget, hoppas på snart för högre hastighet.


Annars kan jag kolla på svensk tv som tur är. SVT 1 & 2, tur att man har det iafl. Går in och läser svensk tidning en gång per dag för att hänga med lite.


Mamma var här på besök igår och det var riktigt trevligt. Tog en långpromenad efter middagen vilket var jätte skönt i det fina vädret. Idag har det bara regnat tyvärr.


Ska väl passa på att träffa mamma något mer innan hon lämnar landet nästa söndag. På lördag ska jag till Sverige, igen! Har bott här i en vecka imorgon, så två besök i veckan till Sverige?


Ajja nu är det snart tv för mig, ska måla naglarna fina innan det. På tv är det hemliga prinsar på svt2 för er som vill se på det.  

Av Fanny Svensson - 29 juli 2010 17:47

Har jag jobbat. 8-16, skönt pass! ;) Tog emot första telefonsamtalet på kundservice idag. Normalt ska man både prata och lösa problemet i datorn, jag behövde bara prata och lyssna på kunden. Det gick bra. 


Har nyss ätit middag, nu ska vi kolla runt efter xbox, internet och hur man betalar räkningar hit. Känns inte så okej att betala hyran med kontanter.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards